Regulamin
REGULAMIN
Zarząd Zespołu Zamkowo – parkowego w Wojnowicach koło Wrocławia wprowadza niniejszym Regulamin korzystania z parku Zamku Wojnowice.
- §1.
Zespół zamkowo-parkowy w Wojnowicach jest ogólnodostępny dla wszystkich zainteresowanych, z zastrzeżeniem kolejnych punktów niniejszego Regulaminu.
- §2.
Zabrania się:
- Zaśmiecania terenu;
- Niszczenia roślinności i rozkopywania gruntu;
- Niszczenia urządzeń i innych elementów zabudowy parku;
- Wnoszenia i spożywania alkoholu, za wyjątkiem zorganizowanych imprez, na które zostało wydania pozwolenie właściciela parku;
- Wprowadzania psów bez smyczy;
- Przebywania bez zgody właściciela na terenie parku w godzinach 22:00 – 8:00;
- Zakłócania ciszy i naruszania porządku;
- Palenia ognisk oraz grillowania, za wyjątkiem zorganizowanych imprez, na które wydane zostało pisemne pozwolenie.
- Załatwiania potrzeb fizjologicznych na terenie parku;
- Kąpieli w stawach oraz zanieczyszczania stawów i strumieni;
- Wjazdu wszelkich pojazdów bez zgody właściciela Parku, za wyjątkiem wózków inwalidzkich i rowerów;
- Handlu i usług oraz organizowania imprez bez zezwolenia właściciela Parku;
- Każda sesja zdjęciowa powinna być zgłoszona pracownikom zamku, opłata za sesję na terenie parku wynosi 100 zł brutto, zaś w zamku i na terenie parku 200 zł brutto.
- Kara za bezumowne korzystanie z parku (grillowanie, rozpalanie ognisk, picie alkoholu, nieuprawniony wjazd samochodami oraz wykonywanie sesji fotograficznych) wynosi 500 zł.
- §3.
Na terenie Parku użytkownicy zobowiązani są do sprzątania odchodów pozostawionych przez ich zwierzęta.
- §4.
Korzystanie z Parku odbywa się na własną odpowiedzialność korzystającego lub na odpowiedzialność opiekuna dziecka.
- §5.
Naruszenie postanowień Regulaminu podlega karze przewidzianej w Kodeksie Wykroczeń.
Wojnowice, dnia 1 stycznia 2020 roku
Prezes Zarządu Zamek Wojnowice Sp. z o.o.: Jan Andrzej Dąbrowski