Zamek oddaje do Państwa dyspozycji nie tylko 4 sale konferencyjno-bankietowe, pokoje gościnne, restaurację i renesansowy dziedziniec, ale również stwarza możliwość organizacji spotkań w zabytkowym 9 hektarowym parku.
Aby Państwa konferencja, prezentacja marketingowa czy spotkanie biznesowe było profesjonalnie przeprowadzone, oferujemy Państwu zaplecze konferencyjne wyposażone w sprzęt techniczny i audiowizualny.
Dysponujemy:
-
projektorem multimedialnym
-
flipchartami
-
systemem nagłaśniającym
-
sprzętem audio i wideo
Jesteśmy też w posiadaniu supernowoczesnego systemu VIA CAMPUS. To rozwiązanie umożliwiające najbardziej zaawansowany poziom komunikacji i zaangażowania uczestników zarówno na poziomie szkoleń korporacyjnych jak i na poziomie uniwersyteckim. VIA CAMPUS zapewnia wsparcie łączności bezprzewodowej oraz współdzielenia materiałów między uczestnikami. Z dowolnego urządzenia mobilnego student, wykładowca oraz dowolny uczestnik spotkania może obejrzeć prezentowany dokument, wspólnie z innymi uczestnikami edytować go, współdzielić pliki o dowolnym rozmiarze, zamienić ekran główny w tablicę interaktywną, umożliwia również wykładowcy prowadzenie testów i egzaminów w celu sprawdzenia na bieżąco przyswajania materiałów przez uczestników. VIA CAMPUS umożliwia jednoczesną prezentację aż do 6 ekranów na projektorze bądź 12 ekranów na 2 projektorach. Możliwy jest pełny mirroring z dowolnego urządzenia bezprzewodowego, oraz uczestnictwo w wideokonferencjach prowadzonych z uczestnikami z zewnątrz.
Główne cechy urządzenia:
-
praca w systemie Windows 10
-
streaming z szybkością 60fps
-
bezprzewodowe połączenie aż do 255 urządzeń
-
iOS i Android mirroring
-
łatwa komunikacja bezprzewodowe (bez adaptera USB)
-
wsparcie DHCP
-
własna wyszukiwarka www
-
wsparcie projekcji w rozdzielczości 4K UHD
-
wewnętrzny Media Player
-
współdzielenie plików w chmurze
-
funkcja tablicy interaktywnej
-
funkcja Control (możliwość pracy na komputerze prowadzącego przez uczestnika)
-
funkcja Chat
-
integracja z iCloud
-
możliwość oglądania prezentacji głównej na własnym wyświetlaczu
-
wsparcie aplikacji innych dostawców (MS Office, Skype, GoToMeeting, Lync oraz WebEx)
-
bezpośrednia integracja z oprogramowaniem VIA Site Management oraz z VIA Pad
-
fukcja e-Exam (prowadzenie testów i egzaminów)
-
złącze eSATA dla zewnętrznego dysku
-
wyjście audiowsparcie wielu języków